تحلیل و آنالیز
با تحلیل گذشته کسب و کار آنلاین خود، آیندۀ آن را بهتر رقم بزنید.
چگونه میتوانید دربارۀ برنامههای آینده کسب و کار خود تصمیمگیری کنید؟ چه استراتژی مشخص قابل اعتمادی برای کسب موفقیت بیشتر دارید؟ خوشبختانه، راهی برای کسب اطمینان وجود دارد. با ورود به عصر دیجیتال، ابزارهای تحلیلگر قدرتمند ایجاد شدهاند که به کمک آنها میتوانید وضعیت دیجیتال برند خود را به دقت زیر نظر داشته باشید و خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهید. ارس وب میتواند در مسیر استفاده از ابزارها و تحلیل بهتر وبسایت شما همراهتان باشد.
عیب یابی و رفع نواقص
ما معایب را به دو بخش تقسیم کرده ایم :
• معایبی که به چشم مِی آیند
• معایبی که به چشم نمی آیند اما احساس می شوند
و هر دوی این معایب در واقع از یک جا نشات می گیرند که همان کدها ، ساختار و ایده ها هستند .
معایب نوع اول یا همان معایب دیداری مانند : معایب گرافیکی ، به هم ریختگی صفحات ، کاربری مشکل ، اضافه کردن هدرها ، بنرها ، جداول ، منوها و تب ها ، کاهش سرعت ، تطبیق با مرورگرها ، ویراستاری مطالب و …
معایب نوع دوم یا همان معایب حسی : چرا بازدیدکنندگان وب سایت کاهش یافته اند ؟ ، چرا گوگل در جستجوهایش وب سایت شما را نمایش نمی دهد ؟ چرا موفق تر از رقبای خود نیستید ؟ حتی با داشتن یک وب سایت ، حتی با داشتن یک وب سایت برتر نسبت به رقبای خود . چه ایده ای می تواند وب سایت شما و حتی حرفه شما را به جایگاهی که لیاقت آن را دارد تعالی دهد ؟