هر کسب و کاری برای دیده شدن و پیشرفت، نیاز به تبلیغات دارد. استفاده صحیح و به جا از انواع تبلیغات، می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر یک کسب و کار نوپا و یا با سابقه بگذارد!
تبلیغات انواع مختلفی دارد که تبلیغات محیطی را می توان یکی از مهمترین آنها نام برد. بسیاری از افراد گمان می کنند که تبلیغات محیطی تنها بیلبوردهای بزرگ را شامل می شود.
اما مقصود از تبلیغات محیطی، تبلیغاتی است که در دید عموم قرار دارد و مردم می توانند آنها را ببینند! علاوه بر بیلبوردها، کاغذ های چسبانده شده به دیوار و یا پوسترهای تبلیغاتی که پشت شیشه مغازه ها و جاهای عمومی وجود دارند نیز می توانند نوعی از تبلیغات محیطی باشند!